Oferta
Oferta
KSIĘGOWOŚĆ
Oferujemy pełny zakres usług księgowych i rozliczania wynagrodzeń dla spółek prawa handlowego, średnich i małych firm – o różnych formach opodatkowania.
Wycena usługi opiera się o ilość i rodzaj dokumentów, formę prowadzenia ksiąg, sposób opodatkowania.
Wyślij nam dane do wyceny – prześlemy ofertę.
Cennik na 2025 rok
Księgi Handlowe
ILOŚĆ FAKTUR/ZAPISÓW KSIĘGOWYCH | CENA NETTO |
do 20 szt. | 770 zł |
do 40 szt. | 1034 zł |
do 60 szt. | 1298 zł |
do 80 szt. | 1562 zł |
powyżej 80 szt. | +12 zł za każdy kolejny dokument/zapis |
Księgowanie zagranicznych transakcji może być wycenione oddzielnie, w zależności od stopnia złożoności operacji.
Do zapisów księgowych zalicza się również operacje na rachunku bankowym – w przypadku generowania i dostarczania plików do importu przy ich księgowaniu stosujemy rabat 50 %
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów/Ryczałt
ILOŚĆ FAKTUR/ZAPISÓW KSIĘGOWYCH | PODMIOTY ZWOLNIONE Z VAT (CENA NETTO) | PODATNICY VAT (CENA NETTO) |
do 10 szt. | 264zł | 330zł |
do 20 szt. | 330zł | 396zł |
do 40 szt. | 396zł | 528zł |
do 60 szt. | 462zł | 660zł |
do 80 szt. | 528zł | 792zł |
powyżej 80 szt. | +6 zł za każdą kolejną szt. | +7 zł za każdą kolejną szt. |
Księgowanie zagranicznych transakcji może być wycenione oddzielnie, w zależności od stopnia złożoności operacji ( w tym deklaracja VAT-UE 20-50 zł netto )
Kadry i płace/ZUS
ROZLICZENIE PRACOWNIK/PRZEDSIĘBIORCA | CENA NETTO |
umowa o pracę, cywilnoprawna | 66 zł |
rozliczenie składek przedsiębiorcy, deklaracja lub korekta ZUS | 50 zł |
zarejestrowanie nowego pracownika w systemie, rozliczenie absencji lub zasiłku pracownika, zleceniobiorcy i przedsiębiorcy | 60 zł |
• Sporządzenie i wysłanie korekty deklaracji z przyczyny leżącej po stronie Zleceniodawcy 50-150 zł netto
• Konsultacja osobista/telefoniczna/mailowa 100 zł/30 minut
Powyższe ceny mają charakter szacunkowy i są zależne od pracochłonności i specyfiki świadczonych usług.
Ceny weryfikujemy raz na kwartał i na tej podstawie ustalamy nową cenę na kolejne 3 miesiące.
Dokumenty przyjmujemy w formie skanów pogrupowanych na poszczególne rodzaje ( koszty, sprzedaż itp. ) wysyłanych na adres : dokumenty@biurozapis.com
W przypadku dostarczania dokumentów w formie papierowej pobierana jest opłata w wysokości 10 % od wartości faktury ( za skanowanie i przechowywanie )
Dane do wyceny
Data powstania firmy:
Forma (spółka z o.o., spółka cywilna, jednoosobowa działalność gospodarcza itp.):
Branża:
Prowadzenie magazynu towarów: tak/nie
Podatnik VAT: tak/nie
Środki trwałe w firmie (samochody, urządzenia powyżej 10 tys. zł itp.): jakie, ile
Zatrudnienie pracowników:
Ilość dokumentów (sprzedaż/koszty):
Transakcje zagraniczne (unijne/pozaunijne):