Oferta

Oferta

KSIĘGOWOŚĆ

Oferujemy pełny zakres usług księgowych i rozliczania wynagrodzeń dla spółek prawa handlowego, średnich i małych firm – o różnych formach opodatkowania.
Wycena usługi opiera się o ilość i rodzaj dokumentów, formę prowadzenia ksiąg, sposób opodatkowania.

Wyślij nam dane do wyceny – prześlemy ofertę.

Cennik na 2025 rok

Księgi Handlowe

ILOŚĆ FAKTUR/ZAPISÓW KSIĘGOWYCH CENA NETTO
do 20 szt. 770 zł
do 40 szt. 1034 zł
do 60 szt. 1298 zł
do 80 szt. 1562 zł
powyżej 80 szt. +12 zł za każdy kolejny dokument/zapis

Księgowanie zagranicznych transakcji może być wycenione oddzielnie, w zależności od stopnia złożoności operacji.
Do zapisów księgowych zalicza się również operacje na rachunku bankowym – w przypadku generowania i dostarczania plików do importu przy ich księgowaniu stosujemy rabat 50 %

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów/Ryczałt

ILOŚĆ FAKTUR/ZAPISÓW KSIĘGOWYCH PODMIOTY ZWOLNIONE Z VAT (CENA NETTO) PODATNICY VAT (CENA NETTO)
do 10 szt. 264zł 330zł
do 20 szt. 330zł 396zł
do 40 szt. 396zł 528zł
do 60 szt. 462zł 660zł
do 80 szt. 528zł 792zł
powyżej 80 szt. +6 zł za każdą kolejną szt. +7 zł za każdą kolejną szt.

Księgowanie zagranicznych transakcji może być wycenione oddzielnie, w zależności od stopnia złożoności operacji ( w tym deklaracja VAT-UE 20-50 zł netto )

Kadry i płace/ZUS

ROZLICZENIE PRACOWNIK/PRZEDSIĘBIORCA CENA NETTO
umowa o pracę, cywilnoprawna 66 zł
rozliczenie składek przedsiębiorcy, deklaracja lub korekta ZUS 50 zł
zarejestrowanie nowego pracownika w systemie, rozliczenie absencji lub zasiłku pracownika, zleceniobiorcy i przedsiębiorcy 60 zł

 • Sporządzenie i wysłanie korekty deklaracji z przyczyny leżącej po stronie Zleceniodawcy  50-150 zł netto
• Konsultacja osobista/telefoniczna/mailowa  100 zł/30 minut
Powyższe ceny mają charakter szacunkowy i są zależne od pracochłonności i specyfiki świadczonych usług.
Ceny weryfikujemy raz na kwartał i na tej podstawie ustalamy nową cenę na kolejne 3 miesiące.

Dokumenty przyjmujemy w formie skanów pogrupowanych na poszczególne rodzaje ( koszty, sprzedaż itp. ) wysyłanych na adres : dokumenty@biurozapis.com 
W przypadku dostarczania dokumentów w formie papierowej pobierana jest opłata w wysokości 10 % od wartości faktury ( za skanowanie i przechowywanie ) 

Dane do wyceny

Data powstania firmy:
Forma (spółka z o.o., spółka cywilna, jednoosobowa działalność gospodarcza itp.):
Branża:
Prowadzenie magazynu towarów: tak/nie
Podatnik VAT: tak/nie
Środki trwałe w firmie (samochody, urządzenia powyżej 10 tys. zł itp.): jakie, ile
Zatrudnienie pracowników:
Ilość dokumentów (sprzedaż/koszty):
Transakcje zagraniczne (unijne/pozaunijne):